Ride 2
Ontdek, transformeer en test de snelste en meest iconische motoren in de grootste digitale garage ter wereld! Meer dan 170 motoren, waaronder nieuwe modellen en categorieën zoals de legendarische tweetaktmotoren voor de echte fans, supermotards met hun afwijkende uiterlijk en de retro caféracers. Verzamel ze allemaal! Reis de wereld over in een onvergetelijke en buitengewone serie evenementen: GP-circuits en offroad- en stadsparcours. Meer dan 30 circuits, inclusief de legendarische Nürburgring Nordschleife. Stel je motor tot in de puntjes af door het uiterlijk, de motor, de remmen, de ophanging en de versnellingsbak aan te passen. Kies uit meer dan 20 merken in Ride 2 en breng je coureur tot leven met zijn eigen uitrusting en racestijl! 16 speltypen: scheur over de koningin van de circuits, de Nürburgring. Race met de kenmerkende motardstijl en slalom tussen pylonen door voor de leukste race-ervaring ooit!