Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Download de Free Bikes Pack 9 DLC en parkeer twee nieuwe bikes in je garage! Traditie en innovatie: een perfecte combinatie voor de nieuwe Street Twin, een moderne interpretatie van de eerste Bonnevilles uit de jaren 60. Klassieke lijnen met nieuwe technologie, getuige de 900 cc grote paralleltwin met 8 kleppen en vloeistofkoeling en een machtig koppel. En voor de puristen: de toerenteller ontbreekt, dus je rijdt op je gehoor. Een geweldige bike als je van eenvoudige lijnen houdt, maar ook van plezier. Vind je de Street Twin mooi, maar wil je iets dat ruiger oogt en klinkt? Dan is de Brat Tracker Inspiration Kit wat voor jou. De kit bestaat uit meerdere componenten, zoals de dempers van Vance & Hines en de het speciale, geribde, zwarte zadel en de zwarte handvatten. Waar wacht je nog op! Download de gratis DLC en breid je collectie uit!"