Ride 2 Booster Pack
"Sta je te trappelen om te zien wat je kunt vrijspelen in Ride 2 om je vaardigheden te verbeteren? Waar wacht je nog op! Dankzij het Ride 2-boosterpack kun je meer gamecredits verdienen, die je aan het eind van elke race ontvangt. Download het Ride 2-boosterpack en vermenigvuldig je gamecredits om sneller op het podium te komen!"