Ride 2 Collector Bikes Pack
"De beste, moderne versies van echte klassiekers! Kawasaki GPZ 900R Ninja 1989 Als de film Top Gun hebt gezien, dan weet je dat Tom Cruise op een Kawasaki GPZ900R reed. Maar de GPZ900R Ninja is ook beroemd vanwege de dubbele overwinning tijdens de Tourist Trophy van 1984 in de productieklasse. MV Agusta Brutale 800 2016 De mooiste Brutale ooit. Suzuki GSX-R 750RR LE 1989 Van deze door Takahiko Kawaguchi ontworpen Suzuki GSX-R750RR zijn slechts 500 stuks gemaakt, om fans de geweldige kans te geven om mee te doen aan races. Triumph Scrambler 2016 Ooit Steve McQueen in The Great Escape willen zijn? Nu heb je de juiste bike om zijn fratsen na te doen: de Triumph Scrambler. Bimota DB9 Brivido S 2014 Dankzij z'n agressieve design beeldt deze bike z'n rijervaring zo natuurgetrouw mogelijk uit. Waar wacht je nog op! Koop de Collector Bikes Pack DLC en test ze zelf!"