MXGP 26 - The Official Game
EEN OFFICIËLE VERTEGENWOORDIGING VAN DE MXGP-LICENTIE: Speel als je favoriete coureurs en race op alle 19 officiële circuits van het seizoen in de categorieën MXGP en MX2. Elke bocht, elke sprong en elk weggedeelte is met ongeëvenaarde precisie nagemaakt om je direct naar het hart van het officiële seizoen te voeren. EEN GRAFISCHE REVOLUTIE: Voor het eerst schakelt de MXGP-franchise over naar de hoogste versnelling met de nieuwe Unreal Engine 5. Het resultaat? Een spectaculaire grafische evolutie die de normen van het genre herdefinieert. De belichting, texturen en omgevingsdetails zullen je sprakeloos achterlaten. De animaties van de coureurs zijn vloeiender en natuurlijker dan ooit, waardoor het voelt alsof je zelf op de motor zit. HET CIRCUIT KOMT TOT LEVEN: BEHEERS DE DYNAMISCHE DEFORMATIE Dit is DÉ grensverleggende nieuwe functie! Voor het eerst reageert het terrein in realtime op elke wielpassage. Graaf diepe sporen, creëer nieuwe lijnen en beheers ze. Het circuit is voortdurend in beweging, wat je talent en aanpassingsvermogen zwaar op de proef zal stellen. De impact op de fysica is immers reëel, en je zult je moeten aanpassen aan de veranderende rijlijnen. SPELMODI OM JE LEGENDE TE SMEDEN: Perfectioneer je scrubs en whips in alle vrijheid in de Compound of jaag op de snelste ronde in Time Trial. In een competitieve bui? Pak de holeshot in een Quick Race tegen een startveld van 20 wilde coureurs en vecht om je positie te behouden tijdens langere of kortere heats. Beleef het seizoen van je dromen en claim de rode plaat (red plate) in de modus Championship. En tot slot: wanneer het starthek valt in de Online Multiplayer, laat je via een wereldwijde ranglijst aan de hele planeet zien wie de beste coureur ter wereld is.