Ride 2 Free Pack 1
"Download de gratis DLC van Pack 1 en voeg de Aprilia Dorsoduro 1200 ABS uit 2015 en de Suzuki GSX-R 1000 K5 uit 2005 toe aan je garage! De Dorsoduro, die in 2007 werd gelanceerd, betekende Aprilia’s entree in de maxibike-klasse. Dankzij z'n 130 pk levert hij ongekende prestaties voor een maxi motard! Ook deze Aprilia is zeer wendbaar en heeft een minimalistisch ontwerp. Met dit monster deel jij de lakens uit op de weg. De in 2005 onthulde GSX-R 1000 K5 is uitgegroeid tot een legendarische Suzuki-motor. Hij is kleiner, lichter (slechts 166 kg) en krachtiger dan zijn voorgangers en zal Suzuki aan de top van de klasse van de 'mille' superbikes brengen, ook dankzij de zege van de Australische coureur Troy Corser in de Superbike World Championships. Waar wacht je nog op! Download de gratis DLC en breid je collectie uit met deze twee motoren!"