Ride 2 Exotic Bikes Pack
"Zes speciale bikes die elk een unieke stijl hebben! Husqvarna 401 Vitpilen 2015 De compacte en wendbare 'Witte Pijl' brengt minimalisme en prestaties samen in de ultieme motor. Magni Australia 98 1994 Een model ter ere van zijn prestaties in Wanneroo in 1990. Honda NR750 1992 Een van de revolutionairste bikes uit Honda's geschiedenis! Dankzij z'n exceptionele prestaties zet Loris Capirossi een landsnelheidsrecord neer voor productiemotoren: bijna 300 km/u. Bimota Tesi 3D Race Cafe 2016 De Tesi 3D Race Cafe, een nieuwe variant van het Tesi-design, is een caféracer die niet misstaat naast een nakedbike. Sartorie Meccaniche Belva 2015 Een speciale bike op basis van een van de 5000 Buell X1 Lightnings. Mr Martini Ducati Flashback America 2015 Een unieke bike die je ook kunt testen als je niet in Californië woont! Waar wacht je nog op! Koop de Exotic Bikes Pack DLC en geniet van zes bijzondere motoren!"