Ride 2 Competition Bikes Pack
"De beste sportbikes in één DLC-pack! Yamaha YZF-R1 Team: EPayMe Yamaha 2015 Dit model met opvallende kleuren is ontstaan uit een samenwerking tussen Yamaha en kampioen Tommy Hill. Kawasaki KL SM 450 F 2015 Genot gegarandeerd met de KLSM 450F en z'n 56,6 pk bij 8500 tpm. Yamaha YZF 450 Supermoto 2015 In 2015 keerde Yamaha terug aan de wereldtop doordat Romain Febvre het FIM Motocross World Championship won. Hij versloeg iedereen met de YZF 450, waarop deze superbike is gebaseerd. MV Agusta F4 RC 2015 Dit model is ontworpen om de concurrentie aan te gaan met de snelste en meest exclusieve motoren die er zijn. Suzuki GSX-R1000 Racing Version Team SERT 2014 Speciale versie van de GSX-R1000, geïnspireerd door de 2014-kleuren waarin Team SERT uitkwam in het FIM Endurance World Championship. KTM 390 R Racing Version 2014 Een bike die de prestaties van een competitiemotor garandeert aan z'n jonge eigenaars. Waar wacht je nog op! Koop de DLC Competition Bikes Pack en race mee!"