AVICII Invector
Zet je riemen vast en stijg op naar de ritmische regionen in onontdekte ruimte in AVICII Invector. AVICCI Invector is een koortsachtige ritme-actie-ervaring, gemaakt in samenwerking met de overleden superster-dj. Zweef op vocale melodieën, veeg elke fade en pak elke beat in 25 van AVICII’s grootste hits, inclusief wereldwijde topnoteringen: Without You, Wake Me Up en Lay Me Down. Vlieg solo of hercreëer het feestgevoel van een AVICII-concert met hartkloppende, competitieve gameplay. Elk nummer is zo opgezet dat het perfect past bij de beelden op het scherm die je meevoeren op een muzikaal avontuur van serene verkenning. Vind je ritme, voel de beat en laat de muzikale reis stromen.