Helix Jump
Je bal valt als een baksteen door kleurrijke helixplatforms die de afdaling blokkeren, maar als je een rode plek raakt, is het voorbij! Je bal spat in stukken en je moet helemaal opnieuw beginnen met je val. Zelfs platformen met vallen zijn geen partij voor een vuurbal die op volle snelheid valt! Kies je strategie: versnel als een bezetene of stop en wacht op je volgende kans om te rollen en te springen! Als je niet alleen wilt spelen, kies dan voor een multiplayermodus voor maximaal 4 spelers en neem het op tegen je vrienden of familie. Kies samen een van de drie verschillende speltypen met speciale uitdagingen: haal de hoogste score zonder minpunten te krijgen, wees als eerste bij de finish of ga zo ver als je kunt in een beperkte tijd! Onthul wie van jullie de snelste en meest behendige springbal is! De sleutel is het beheersen van je reflexen en vooruit kijken. Om de stuiterende bal te leiden, draai je de platforms om de bal in lijn te brengen met de scheuren. Doe dit snel achter elkaar voor een combo move en hogere punten. Als je 3 levels achter elkaar haalt, ben je onoverwinnelijk voor de eerste stuiter erna! Kenmerken: - laat je bal met waanzinnig hoge snelheid vallen en baan je een weg door helixplatforms - neem het op tegen je vrienden of familie in de multiplayermodus voor maximaal 4 spelers met 3 verschillende spelstanden! - oefen je reflexen en verbreek je beste scores - kijk hoeveel levels je kunt voltooien in dit eindeloze spel - versla eindbazen in levels met obstakels zoals schakelaars en metalen platforms die zelfs een vuurbal die op volle snelheid valt niet kan vernietigen - pas je bal aan met verschillende grappige skins - nodig iedereen uit om mee te spelen dankzij de eenvoudige besturing en simpele regels - Verveel je nooit dankzij deze geweldige tijddoder! Spring in het oneindige avontuur met onbeperkte levels, test je vaardigheden en nodig anderen uit om samen plezier te hebben!