Coloring Book
Ontketen je verbeelding in Coloring Book! Ontdek een ruime selectie prachtige tekeningen en borden, verdeeld over creatieve themacollecties: ● Basishoofdstuk ● Jungle ● Ruimte ● Familie & Thuis ● Voertuigen ● Verkleedfeest ● Zoete prinses ● Kosmisch plezier ● Gekke dieren ● Zeedieren ● Boerderijleven ● Schattenavontuur ● Avontuur ● Klassieke verhalen Geen grenzen aan je creativiteit: - Een palet van 310 kleuren voor fantastische nuances - 9 tools met geavanceerde effecten en gemak – zoals een kwast die altijd binnen de lijnen blijft - Het hoofdstuk Borden biedt je een leeg canvas om je creativiteit los te laten Samen inkleuren: - Tot 4 spelers kunnen tegelijk aan hetzelfde plaatje werken! Met zijn brede mogelijkheden is Coloring Book perfect voor jong en oud, en ook een geweldige manier voor volwassenen om te ontspannen.