Kittens and Yarn
Kittens and Yarn is een schattige en minimalistische puzzelgame waarin jij de taak krijgt om de garens uit de knoop te halen door puzzelstukjes om te wisselen. - Ontspannen. Geen scores, geen timer en geen druk. Los de puzzels in je eigen tempo op en geniet van de spelervaring. - Levelvoortgang. Elk level is uniek en weer een stapje moeilijker dan die daarvoor, met steeds meer stukjes en garen. - Mooie soundtrack. De muziek en effecten zijn speciaal gemaakt om jou een topervaring te bieden.