Hide 'N Seek!
Ken je het goede oude spel verstoppertje nog? Bereid je voor op iets extremers! Duik in de klassieke gameplay waarin je kunt verstoppen of zoeken. Tel af voordat je op pad gaat om de Hiders te vinden, of ga op in de omgeving, blijf stil en wees de Seeker te slim af om te winnen! Kenmerken: - Verstop je en ren weg van de zoekers - Vind en vang alle verbergers - Geniet van de multiplayer modus voor maximaal 4 spelers! - Gebruik power-ups om een voordeel te behalen - Verzamel munten om skins en huisdieren te kopen! Simpel, leuk en dynamisch -ide 'N Seek brengt het plezier van dit geliefde kinderspel tot leven!