AVICII Invector: Encore Edition
AVICII Invector: Encore Edition betreedt het podium voor het meest complete optreden ooit, met 35 nummers (waaronder 'Peace of Mind', 'Freak' en de tophit 'SOS') wederom in ZEVEN unieke werelden om doorheen te schieten. AVICII Invector, gecreëerd in samenwerking met de overleden superster-DJ, nodigt je uit om je riemen vast te maken en de ritmische regio van onverkende ruimte in te knallen om elke fade en beat te pakken in 35 daverende tophits van de EDM-superster. Vlieg solo of ga voor het feestgevoel van een AVICII-concert met hartkloppende, competitieve gameplay. Elk nummer is opgebouwd om perfect bij de beelden op het scherm te passen die je door een muzikaal avontuur van serene verkenning voeren.