Giant Rush
Ren en verzamel stickmannetjes in jouw kleur om groter en sterker te worden! Ontsnap aan vallen, vermijd gevaar en beuk alles op je pad kapot. Hoe groter je wordt, hoe onstuitbaarder je bent! Ga de strijd aan met reusachtige bazen in epische gevechten. Ontwijk hun krachtige aanvallen, sla terug en versla ze! Laat je kracht zien door de grootste reuzen neer te halen en bewijs dat jij de beste bent! Ontgrendel geweldige beloningen terwijl je speelt. Upgrade je stad om meer geld te verdienen, pas je personage aan met coole accessoires en ontgrendel epische afmaak-animaties! Functies: - Verzamel stickmannetjes in jouw kleur om groter en sterker te worden! - Word sterker en versla enorme reuzen in intense gevechten! - Upgrade je stad om passief inkomen te verdienen - Vecht door een reeks vijanden in de survivalmodus en toon je skills! - Kies gevechtsupgrades zoals extra gezondheid, kans op ontwijken, kritieke treffers en meer! - Ontgrendel vette outfits en accessoires om je personage te personaliseren - Koop nieuwe en epische afmaak-animaties! Jouw beslissingen maken het verschil tussen winst en verlies!