O nee! Zwieber heeft de Super-Duper Vermenigvuldiger gepakt en nu zorgen zijn klonen overal voor problemen. Dora en Boots moeten de Vermenigvuldiger repareren en de bloeiende Alebrije-boom redden. Ga mee met hen en hun friends Tico, Isa, Benny, Grote Rode Kip en Ale. Ren, spring en zwaai door vijf locaties om magische bladeren en peulen te verzamelen. Speel nieuwe plekken en objecten vrij. Los raadsels op, gebruik aanwijzingen van vrienden en gebruik Kaart om je te leiden! What an adventure! Laat Zwieber niet stelen terwijl je alleen speelt of samen met iemand in coöpmodus. Klaar voor een interactief avontuur met Dora? Let's go! Kom mee!