Crowd City
Verzamel mensen door de hele stad en verpletter je tegenstanders met jouw overweldigende leiderschap. Hoe meer mensen je tegenkomt, hoe groter je menigte wordt! Pas op! Als een andere groep meer leden heeft, wordt jouw groep volledig overgenomen en moet je opnieuw beginnen... Probeer allerlei grappige skins en speel op verschillende kaarten. Kenmerken: - 5 kaarten om op te rennen - Meer dan 30 skins om je menigte nog cooler te maken - Upgrades voor je menigte - Grappige gameplay - Catchy muziek - Eenvoudige besturing, zodat iedereen mee kan doen - Simpele regels en volop plezier!