PlayWay S.A.시뮬레이션
This bundle includes: Car Mechanic Simulator 2021 - Start as a fresh owner of a car garage and work your way to service empire. Get your hands dirty in highly realistic simulation game with great attention to details. Get ready to work on 4000+ unique parts and over 72 cars. Roll up your sleeves and immerse yourself into highly realistic garage environment. Thief Simulator - Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does.