Egging On
Ta steget ut i galskapen på en brutalt utfordrende reise mot himmelen. De eneste våpnene du har til rådighet, er et skjørt skall og en slimete plomme – greier du å få et enslig egg til nye høyder? Som plommen i egget Du er et egg – og du føler alt som skjer, både vingling, rulling og sprekking. Mestre naturlovene som bestemmer hvordan et egg beveger seg mens du navigerer deg gjennom utfordrende klatreøvelser med en tvist. Synkroniser hoppene dine med rullingen og pass på å hoppe når du er på tuppen for å få maksimal høyde! Hvis du bommer på et hopp, kan du ende opp nederst igjen, med plommen flytende utover. Et egg-sentrisk eventyr Utforsk en rekke egg-inspirerte omgivelser og håndlagde brett. Hvert område er fullt av interaktive elementer og gir deg stadig nye utfordringer – her kan du tenke motorsager og sinte hanekyllinger! Og husk, det er ikke alle som ønsker å se deg helt på toppen ... Egg-sepsjonell mulighet til å uttrykke deg! Hvorfor skal man nøye seg med «helt greit»? Lås opp dekorative skall og rull gjennom verden med stil. Alle hopp kan avsløre en skjult hemmelighet, og når du samler stempler på vei mot toppen, får du belønninger – bare ikke fall, for da mister du alt sammen! Tilpass egget ditt, vis at du har skikkelig trøkk og bli det feteste egget på gården!