Koe enemmän simulaation voimaa Train Sim World 4:n Deluxe Editionin kanssa! Aja maailman kuuluisinta veturia, Flying Scotsmania, ja juhli tämän legendaarisen veturin satavuotisjuhlaa – tarjoa myös veturin kunniaksi järjestettyjä erikoispalveluita. Astu nyt Saksan maalle ja tutustu Dresdenin raiteisiin ikonisessa Vectron-veturissa Railpool-virkapuvussa. Tämä uusi näyttävä veturi tarjoaa raskaan kuljetuksen lisäpalveluita. Deluxe-painos sisältää kolme reittiä Standard-painoksesta sekä Flying Scotsman -veturin, Nahverkehr Dresden - Riesan -reitin ja Railpool BR 193 Vectron -veturin. KULJE VAPAASTI! Valitse mikä tahansa juna ja aja sen kanssa minne haluat – sinulla on valta päättää, minne kuljet matkoillasi. Ota kuvia ja luo kestäviä muistoja VALOKUVATILAN ja GALLERIAN avulla. Käytä luovuuttasi parannetuilla SKENAARIOSUUNNITTELIJALLA ja VIRKAPUVUN SUUNNITTELIJALLA. Jaa kovan työsi lopputulos muille pelaajille CREATORS CLUBISSA.