Elämyksellisen mutta turvallisen reitin tarjoamiseksi turvajärjestelmät (ATC, ACSES ja hälytysjärjestelmä) ovat aina käytössä. Jos haluat lisätietoja, tutustu Dovetail Live -käyttöoppaaseen. Long Island Rail Road laajenee vilkkaasta itäisestä New Yorkista, ja sillä on kaksi keskeisestä terminaalia; Atlantic ja New York Penn. Tämä on helposti Pohjois-Amerikan vilkkain lähijunayhteys, jossa liikennöidään useita vuoroja tunnissa, ja se on Yhdysvaltojen vanhin, sillä se on toiminut yhtäjaksoisesti vuodesta 1834 lähtien. Lähde LIRR M9:n ja M7:n erilaisiin palveluihin uudella aikataululla. New Yorkista Jamaican kautta Long Beach- ja Hempstead-radoille sekä aina pääradalle Hicksvilleen. Uuden aikataulun ja laajennetun 57 mailin verkon ansiosta tämä tekee kokemuksesta paljon kiinnostavamman ja realistisemman. Reitillä on uusia volumetrisiä taivaita, pilviä ja sumua sekä lumi- ja sadetehosteita, jotka tuovat uutta tunnelmaa kaupunkiin, joka ei koskaan nuku.