170 vuotta sitten rakennettu Mürzzuschlagin ja Gloggnitzin välinen reitti oli ensimmäinen nykyisellä raideleveydellä rakennettu rautatie Euroopassa. Reitti yhdistää mutkattomasti luonnon ja teknologian ja kulkee lukuisten mutkien ja tunneleiden läpi ylittäen useita ikonisia siltoja. Semmering on puolestaan vain osa yhtä historiallista Südbahn-rataa. Gloggnitzin huippujen läpi mutkittelun jälkeen vuoteen 1842 asti jäljitettävissä oleva reitti oikenee ja rientää kohti Ala-Itävallan kiireisintä asemaa, Wiener Neustadtia. Train Sim World 4 -pelissä voit kiitää 27 km:n pituisella Südbahn-radalla Wiener Neustadtin kaupungista lähtien ja sen jälkeen hiljentyä nauttimaan maisemista 41 km:n pituisella Semmeringsolalla. Hoida alueellinen ja rahtikuljetus ÖBB 1116- ja ÖBB 4024 -junilla, ja matkaa kaksiraiteisella menestyssarjan reitillä kaksikerroksisten siltojen, kallioiden ja metsien läpi.