Koe valtava nopeus ja ilmaise lyömätöntä luovuuttasi Train Sim World 4:n kanssa! Nauti huikeasta tunteesta, jonka saat ajamalla lukuisia erilaisia junia ikonisilla reiteillä. Opi junakaluston käytön perusteet Oppimiskeskuksessa, ennen kuin siirryt Itävallan raiteille. Hio itseluottamustasi ja sen jälkeen hallitse kaikkia koneita. Pidä yllä ÖBB:n huippuluokan palvelua kuvankauniilla Vorarlberg S-Bahn S1 -linjalla, joka kulkee Saksan saarilta Itävallan Alppien juurelle. Opi uuden maan toiminnasta virtaviivaisen ÖBB 4024 -junan kyydissä. KULJE VAPAASTI! Valitse mikä tahansa juna ja aja sen kanssa minne haluat – sinulla on valta päättää, minne kuljet matkoillasi. Ota kuvia ja luo kestäviä muistoja VALOKUVATILAN ja GALLERIAN avulla. Käytä luovuuttasi parannetuilla SKENAARIOSUUNNITTELIJALLA ja VIRKAPUVUN SUUNNITTELIJALLA. Jaa kovan työsi lopputulos muille pelaajille CREATORS CLUBISSA.