Nykyään Fife Circle Line -reittinä tunnettua rautatietä oli rakentamassa suuri joukko yrityksiä, ja reitin ensimmäiset osat saatiin pystyyn jo 1840-luvulla. Osien käyttöönoton keskeisenä haasteena oli kuitenkin valtava Firth of Forth -jokisuulahti Edinburghin pohjoispuolella. Mahtava Forth Bridge -silta kantoi rautatietä veden ylitse jopa 8000 jalan pituisen matkan verran, ja avasi tärkeän yhdistymiskohdan pohjoisen ja etelän välille. Silta johti reittien yhdistymiseen rannikolla sekä Inverkeithingin ja Kirkcaldyn kohdalla erkaantuvan silmukkareitin muodostumiseen. Nouse kaikkialla Yhdistyneessä kuningaskunnassa suositun dieseljunan ScotRail BR Class 170 -junan ohjaimiin Train Sim World 4 -pelissä ja palvele matkaajia Skotlannin viimeisellä dieseljunilla ajetulla matkustajareitillä Lothianin ja Fifen alueilla. Tutustu seutuihin haluamallasi tavalla vapaan kulkemisen avulla. Flying Scotsman -veturi olisi kuin kotonaan kulkiessaan maailmankuululla Forth Bridge -sillalla!