Pitkän 160 vuoden historiansa aikana Rosenheim - Salzburg -rautatie on muodostanut elintärkeän yhteyden Saksan ja Itävallan välille. Tänä päivänä tämä linja on keskeinen kulkuväylä kaikenlaiselle liikenteelle, ja tätä rautatietä on myös kunnostettu säännöllisesti edellisten vuosikymmenten aikana. Rosenheimin paikallisliikenteestä kansainvälisille palveluverkostoille kiitävät niin 1970-luvun klassikot kuin legendaarinen DB BR 111. Matkaa sinäkin maaseudun läpi ja rajan yli Salzburgin kaupunkiin. 111-junan lisäksi raiteilla kulkee joukko erilaisia junia ja vetureita, kuten BR 185.2 ja ÖBB 4024 rahtikuljetuksille ja S-Bahn-matkustajaliikenteelle Train Sim World 4 -pelissä linja esitetään niin kuin se oli vuonna 2013, jolloin raiteilla vielä kulki DB-junat ja Salzburg Hbf -aseman kupua oltiin rakentamassa. Astu ohjaimiin ja siirry palvelemaan Baijerin kuukuloita ja ylitä valtioiden raja Bahnstrecke Salzburg - Rosenheim -linjalla!