Huomaa: täyden kokemuksen takaamiseksi suosittelemme, että omistat Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa -lisäosan, joka on saatavana erillisenä ostona. Siemensin junien Vectron-perhe suunniteltiin moduulialustaksi, joka palvelee kaikkia Euroopan raiteita. Ne ovat saatavilla lukuisilla eri tilavaihtoehdoilla varustettuna. Yhteensä yli 2 000 Vectron-junaa on tilattu yli 50 eri yhtiön käyttöön tähän päivään asti. Vectron-tuoteperhe onkin maineikas ja tuttu näky kaikille raidefaneille. Saksalainen leasing-yritysryhmä Railpool oli ensimmäinen yhtiö, joka tilasi Vectron-junia. Tällä hetkellä Railpoolilla on käytössä yli 100, enimmäkseen monijärjestelmällä varustettua, Vectronia, joita yhtiö tarjoaa leasinginä raskaan rahdin kuljetukseen. Ota komentoosi tämä viimeisintä teknologiaa edustava juna rahtikuljetukseen Dresdenin monimutkaiseen raideverkostoon.