Hallitse veturia Train Sim World 3 -pelissä. RAAKAA VOIMAA – Vedä satoja kontteja Cajon Pass -solan läpi ES44C4-veturilla. Koe huimaava 280 km/h -nopeus ICE 1 -junassa Kasselin ja Würzburgin välillä. Aja Britannian nopeinta junaa, Class 395, Lontoon, Ashfordin ja Favershamin välillä. ÄÄRIMMÄISIÄ SÄÄOLOSUHTEITA – Uudet volumetriset taivaat muuttavat reittien ilmastoa. Salamaniskut tanssivat voimakkaissa myrskyissä, ukkosen jyrinä ja koneiden äänet kilpailevat. Tuuli moukaroi junasi kylkeä. Tunnet uppoutuvasi pelin maailmaan täysin opetellessasi puolustuksellista ajotaitoa pitääksesi junan hallinnassasi. HARRASTUKSESI – Koe useita junia joka reitillä. Laajenna lisää mukauttamalla omia skenaarioitasi ja maalipintojasi, ja jaa ne sitten Creators Clubissa.Kokoelmasi seuraa mukanasi. Kaikki Train Sim World 2 -sisältö on pelattavissa Train Sim World 3 -pelissä, joten saat enemmän tutkittavaa.