Huomaa: täyden kokemuksen takaamiseksi suosittelemme, että omistat Train Sim World 3: Sherman Hill -lisäosan, joka on saatavana erillisenä ostona. Juhlista Yhdysvaltain rautatien historiaa Train Sim World 3 -pelin UP Heritage Livery Collection -kokoelmalla, joka sisältää 6 Fallen Flag -ulkoasua, joita Union Pacificin SD70ACe-veturit käyttivät: - UP No. 1982 edustaa Missouri Pacificin sinisiä sävyjä - UP No. 1983 on Western Pacificin vihreä, hopeinen ja oranssi sekoitus - UP No. 1988 juhlistaa Missouri-Kansas-Texas-aluetta kaksinkertaisella punaisellaan - UP No. 1989 muistaa legendaarisen D&RGW:n keltaisella ja harmaalla - UP no. 1995 kunnioittaa Chicago & North Westernin monipuolisuutta - UP no. 1996 yhdistää Southern Pacificin punaisen ja oranssin Daylight-värin Käytä näitä ulkoasuja uusien skenaarioiden kanssa ja yhdistä niiden voima Sherman Hillin Timetable Mode-tilassa.