Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 3: Cajon Pass, joka on saatavilla erikseen. EMD SD70ACe -vetureiden BNSF-vaunustossa odottaa 4 300 hevosvoimaa vetureiden työskennellessä peräkkäin ja yhteistyössä ES44C4:n kaltaisten GE-vetureiden kanssa pääradan rahtitehtävissä koko verkostonsa laajuudessa. BNSF hankki omistukseensa yhteensä 640 SD70ACe-veturia, minkä myötä siitä tuli tämän tyypin tuotteliain omistaja. Näiden uutterien orien ikoniset oranssimustat vilahdukset luovat selväpiirteisen kontrastin Kalifornian säteileville taivaille ja jylhille, aavikoiden peittämille vuorille. Keikuttele Cajon Passin pohjalle Train Sim World 3 -pelissä ja valmistaudu nousuun vaihtoehtoisella käyttövoimalla. Hallitse nopeutta ja pidä nyt pääsi kylmänä hinattavaa kiskobussia käyttävässä rahtiliikenteessä ja liikuttele konttirahtia pyörillä klassisella rekka-autojen kuljetusalustalla eli vaunukarhulla.