SimRail - The Railway Simulator
SimRail on uusi aikakausi rautatiesimulaattoreissa. Realistinen ajofysiikka, geodeettisiin tietoihin perustuvat maisemat ja laaja moninpelitila ovat vain osa pelin tarjoamista elementeistä. Liity matkalle ja tutustu noin 500 kilometrin todellisiin reitteihin, jotka on toteutettu kaikilla yksityiskohdilla. Valitse nykyaikaiset eurooppalaiset pikajunat, kaukojunat ja lähijunat tai palaa 80 luvulle ja aja höyryjunaa Ylä Sleesian hiekkarautatiellä, sosialistisella hiilen ja teräksen alueella. Istu ohjaimiin ja aja erilaisten aikakausien junia turvallisesti ja ajoissa pääteasemalle. Suosituimmat höyry, diesel ja sähköveturit käyttävät realistista fysiikkaa, joka perustuu teknologiaan, jota aiemmin käytettiin vain ammattimaisissa kuljettajakoulutussimulaattoreissa. Astu liikenteenohjaustorniin ja ryhdy junadisponentiksi. Hallitse asemaasi, valmistele junan kulkutie ja noudata sääntöjä ja aikatauluja. Käytä eri aikakausien laitteita, mutta muista että ne voivat rikkoutua. Nauti moninpelistä ja tee yhteistyötä pelaajien kanssa ympäri maailmaa kuljettajana tai liikenteenohjaajana reaaliaikaisen sään ja viestinnän kanssa. Ota haltuusi valittu juna tai ohjaustorni ja aloita seikkailu, jota ei muissa rautatiesimulaattoreissa nähdä. Unity pelimoottorin ansiosta grafiikan laatu saa sinut uppoutumaan virtuaalimaailmaan. Heinät ja puut liikkuvat tuulen mukana, dynaaminen sää tuo lätäköitä ja lumidyynejä, ja elävä maailma animaatio matkustajineen täydentyy satunnaisskenaarioilla.