Bus Bound
Istu kuskin paikalle Bus Boundissa, Bus Simulator 21:n tekijöiden uusimmassa pelissä. Tutki vilkasta kaupunkia virallisesti lisensoitujen bussien ratin takaa ja auta tekemään kaupungista jalankulkijoiden paratiisi – pysäkki kerrallaan. Elävä kaupunki Tutustu kuvitteelliseen, täysin simuloituun ja tiheästi asutettuun kaupunkiin, jossa on toimivat liikennejärjestelmät, dynaaminen vuorokausikierto ja vaihtuvia sääolosuhteita. Erilaisilla alueilla vilkkaista risteyksistä hiljaisiin lähiöihin on oma rytminsä, ja reittisi auttavat muokkaamaan niiden tulevaisuutta Aja amerikkalaisilla klassikoilla Hyppää todellisten klassikoiden rattiin. Voit valita parhaiden amerikkalaisten valmistajien todellisia busseja, kuten New Flyer Xcelsior 40ft CNG:n tai Blue Bird Sigman. Julkaisuversiossa on yli 12 erilaista ajoneuvoa, ja määrä kasvaa koko ajan, joten löydät aina tarkoitukseen sopivimman bussin. Muokkaa kaupunkia Tehtäväsi ei ole pelkästään ajaa, vaan myös parantaa ihmisten elämänlaatua. Kehitä pysäkkejä, avaa uusia reittejä, ansaitse passiivisia bonuksia ja seuraa, kuinka eri alueet kehittyvät eloisiksi ja jalankulkijoille sopiviksi. Vauhdikasta moninpeliä Yhdistä voimasi jopa kolmen muun pelaajan kanssa! Hoitakaa yhdessä useita reittejä samanaikaisesti ja pyrkikää pelin ylläpitäjän kanssa parantamaan ja hiomaan joukkoliikenneverkostoanne. Muokkaa autokantaasi Hankkiudu matkustajiesi suosioon vuoro kerrallaan, jotta saat käyttöösi uusia busseja, visuaalisia tyylejä ja päivityksiä. Halusit sitten nauttia rentouttavasta ajelusta tai hallita ja optimoida bussivuorojesi jokaista yksityiskohtaa, hyppää ratin taa ja aja omia reittejäsi.