Romanttinen höyryn aikakausi palaa Train Sim Worldiin ikonisen Fowler 4F:n myötä. LMS-rautatieyhtiön Henry Fowler suunnitteli nämä Derbyssä jo 1920-luvun alussa valmistetut veturit keski- ja pitkänmatkan rahtityöhön. Niitä valmistettiin 575, mutta vain kourallinen on säilynyt jälkipolville, joten puhalla tulta tämän legendaarisen 0-6-0-työjuhdan hiillokseen. Kuljeta haastavia kuormia: niin painavat ICI-hopper-kalkkivaunut kuin pitkän matkan junat ja paikallisjunat odottavat matkaansa kuvankauniin Peak Districtin halki. Taistele kallistuvilla vetureilla ja tuplavetureilla jyrkkiä nousuja vastaan Englannin maaseudulla. Jokainen maili British Railwaysin aikakauden upeilta asemilta Euroopan suurimmalle kalkkikivikaivokselle on täynnä nostalgisia yksityiskohtia. Lähde upouusille höyrymatkoille pelissä Train Sim World 3!