Huomaa: täyden kokemuksen takaamiseksi suosittelemme, että omistat Train Sim World: West Cornwall Local -lisäosan, joka on saatavana erillisenä ostona. Höyryvoiman aikakauden päätyttyä harrastajat ovat pitäneet vetureita hyväkuntoisina suojelutoimilla. LMS Jubilee Class ei ole poikkeus: sen kattilat ovat säilyneet tähän päivään asti eri kuntoisina. Päälinjan sertifioituihin höyryvetureihin, mukaan lukien Jubileet, on jälkiasennettu nykyaikaiset turvalaitteet. West Cornwall Steam Railtour Add-On -lisäosa lisää peliin joukon haastavan Penzance – St Austell -reitin skenaarioita ja linjoja. Koe uudempien vuosien Jubilee Class -luokan veturi 1950-luvun BR Maroon- ja BR Black -väreissä. Kuljeta jouluvaloin koristeltua junaa! Scenario Plannerin avulla voit lähteä höyryjunalla haluamallesi reitille!