Dying Light
Dead Island- ja Call of Juarez -hittipelien luojilta. Yli 50 alan palkinnon ja ehdokkuuden voittaja. Peli, jonka tinkimätön asenne pelimekaniikkaa kohtaan asettaa ensimmäisen persoonan zombipeleille uudet standardit. Sitä tuetaan yhä uudella sisällöllä ja ilmaisilla yhteisötapahtumilla vuosia julkaisun jälkeen. Selviydy zombiviruksen tartuttamassa kaupungissa! Kohtaa vaikeita valintoja, joita joudut tekemään salaisella tehtävälläsi. Onko uskollisuutesi esimiehiäsi kohtaan suurempi kuin halusi pelastaa eloonjääneet? Valinta on sinun... VALTAVAN AVOIN MAAILMA Vaella kaupungissa ennennäkemättömällä vapaudella ja nauti sen ainutlaatuisesta tunnelmasta. Kiipeä parkourin avulla rakennuksia ja saavuta etäisiä alueita. LUOVAA TAISTELUA Käy raakoja taisteluita ja kohtaa vihollisesi rajattomilla eri tavoilla. Käytä ympäristöäsi eri asetyyppien ja kykyjen kanssa ottaaksesi edun itsellesi. VUOROKAUDENAJAT Koe dramaattinen muutos maailmassa, kun muutut auringon laskiessa metsästäjästä metsästetyksi. Kohtaa vaarat tai juokse pakoon hukkaamatta aikaa taaksesi katsomalla. NELJÄN PELAAN KAVERIPELI Yhdistä voimasi muiden pelaajien kanssa ja lisää selviytymismahdollisuuksiasi jännittävässä kaveripelissä. Selvittäkää tarinakampanja yhdessä ja osallistukaa säännöllisesti järjestettäviin yhteisöhaasteisiin.