Godfather -paketti
Matkaa ajassa taaksepäin mafian kultaiselle aikakaudelle, jolloin gangstereilla oli hallussa niin kunniakoodi kuin tyylikin. Pukeudu parhaimpiisi, ryhdy uudeksi Doniksi ja paina kaasu pohjaan perhepiirissä uudella Capo-mönkijällä. Tee vasikasta varoittava esimerkki lumoavalla Omertàlla (veitsi, joka antaa lisäkokemusta), vapauta raivosi Vendettalla (tehokas konepistooli) ja muista, että sinulla on aina käytettävissäsi luotettava Consiglieresi (pistooli, joka tekee lisävahinkoa). Kaikki aseet on kaiverrettu taidokkaasti kultaupotuksin. Ota huomioon, että mönkijän maalipinta vaatii Dying Light: The Following -lisäosan.