Dying Light – Hellraid
Uusi ase on löytänyt tiensä luolastoon! Suorita Loaded for the Undead -palkkionmetsästys ja aiheuta temppelissä täysin uudenlaista tuhoa Deathbringerillä – Hellraidin ainoalla ja oikealla tuliaseella! Nauti uudistetusta asevarastosta! Sinne voi nyt varastoida kaikki Hellraid-aseesi ja -esineesi! Tutustu uusiin Crystal-käyttöesineisiin Raid-tilassa! Jokainen tarjoaa ainutlaatuisen ja vahvan edun, mutta muista… Voimalla on hintansa. Oletko valmis vaihtokauppaan? Osta taikasauvoja ja Shock Bearer Hellraid-kaupasta ja kanna ne Harraniin! Aika tuoda pinnalle hieman taikuutta, JOS pystyt siihen. Suorita palkkionmetsästyksiä saadaksesi kaikki 13 uutta Hellraid-asepiirustusta! Valmistat ne Hellraid-kirstuista löytämistäsi Weapon Remnant -jäänteistä. Koe paremmin tasapainotettu ja sulavampi Hellraid-tila. Luolastokohtaamiset ovat nyt entistäkin nautinnollisempia!