True Survivors Bundle
Hyppää Dying Light -pelisarjaan uusimmalla, molemmat osat sisältävällä paketilla. Paketin sisältö: Dying Light: Enhanced Edition Peli, jonka tinkimätön lähestymistapa asetti uuden standardin ensimmäisen persoonan zombipeleille. Dying Light: Enhanced Edition on kaikki, mitä tarvitset aloittaaksesi uuden seikkailun zombien hallitsemassa postapokalyptisessa maailmassa. Sisältää uuden rantakirppuajoneuvosi sisältävän laajennuksen, ylimääräisen pelimuodon, kaksi ylimääräistä karanteenialuetta ja kaksi pakettia. Se vie pelikokemuksen täysin uudelle tasolle. Dying Light 2 Stay Human Valmistaudu seikkailuun täynnä avoimen maailman aktiviteetteja sähköisen modernilla keskiajalla, missä toimesi vaikuttavat The Cityn tulevaisuuteen. Päätä valinnoillasi vallan tasapainosta konfliktin kasvaessa ja luo itsellesi oma pelikokemus! Käytä yli 200 asetta ja yli 20 asemodia. Opettele, harjoittele ja hallitse kymmeniä voimaliikkeitä. Älä anna armoa, sillä sitä ei anneta sinulle.