Dying Light Collection
Dying Light -kokoelma sisältää: Dying Light Essentials Editionin Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Editionin Tutustu äärimmäiseen zombipelisarjaan Dying Light -kokoelman avulla! Tutki laajoja avoimia maailmoja, osallistu luovaan taisteluun ja koe yön ja päivän kaksinaisuus. Dying Light Essentials Edition Aloita seikkailusi tässä zombien hallitsemassa post-apokalyptisessa maailmassa. Lisäpelitilan, kahden ylimääräisen karanteenialueen ja paljon muuta ansiosta tämä versio vie pelikokemuksen aivan uudelle tasolle. Ilmaisen Retouched Updaten avulla voit nauttia parannetuista visuaaleista, remasteroidusta ääniraidasta ja graafisista parannuksista. Dying Light 2: Stay Human Digital Extras Edition Digitaalisilla herkuilla täytetty Digital Extras Edition antaa sinulle täyden Dying Light 2 Stay Human -kokemuksen ja paljon muuta! Nauti Aidenin tarinasta sekä "Bloody Ties" -lisäsisällöstä ja kurkista pelin taakse kaikkien lisämateriaalien avulla! Onnea ja pysy ihmisinä!