Volatile Hunter -paketti
Levitä kauhua yözombien laumoihin! Pistä pimeässä loistava asu päällesi, varustaudu erikoisaseilla ja hyppää Volatile Hunter -ajoneuvon rattiin. Todista, että synnyit pimeydessä ja olet sen muokkaama. Volatile Hunter -paketti sisältää: uuden maalipinnan rantakirpulle, uuden asun sekä uudet piirustukset miekalle, pampulle, lekalle ja veitselle. Huomio: Tämä sisältö vaatii Dying Light: The Following -laajennuspaketin.