Dinosaurs Bodycam
Selviydy metsästyksestä. Tallenna kauhu. TODISTA OMA KAUHUSI TAKTISEN VARUSTEESI LINSSIN LÄPI. Olet osa eliittiryhmää, joka lähetetään tutkimaan pimeää, syrjäistä tutkimuslaitosta. Kehokamerasi tallentaa jokaisen kauhistuttavan hetken, kun esihistorialliset saalistajat vaanivat sinua veristen käytävien ja tiheän viidakkomaaston läpi. - Koe raakaa, suodattamatonta kauhua realistisen kehokameramateriaalin kautta- - Taistele selviytymisestä geneettisesti paranneltuja dinosauruksia vastaan, jotka oppivat taktiikoistasi - Rajoitetut ammukset, vääristyneet kuvat ja laitteiden toimintahäiriöt lisäävät jännitystä - Palauta kadonnut kehokameramateriaali ja kokoa laitoksen häiritsevät salaisuudet - Dynaaminen pelkojärjestelmä vaikuttaa tähtäykseen, kestävyyteen ja havainnointiin kauhun kasvaessa Tehtäväsi oli yksinkertainen: turvaa laitos. Se, mitä sisällä odottaa, ylittää mielikuvituksen rajat. Jokainen karjunta, jokainen askel, jokainen epätoivoinen laukaus – kaikki tallennettuna kauhistuttavan yksityiskohtaisesti. Materiaali ei valehtele. Kysymys kuuluu: löytääkö kukaan sinun omaasi? Metsästä. Tallenna. Selviydy.