Dying Light: The Following
Koe Kyle Cranen tarinan uusi luku, jossa liikutaan laajalla alueella Harranin kaupungin ulkopuolella. Jätä kaupunki taaksesi ja lähde tutkimaan vaarallista maaseutua täynnä arvoituksellisia hahmoja, tappavan tehokkaita uusia aseita ja odottamattomia tehtäviä. Voita paikallisten luottamus ja soluttaudu vuosisataiseen kulttiin, joka suojelee vaarallista salaisuutta. Tartu vapaasti muokattavan mönkijän rattiin, tahri renkaasi zombien vereen ja koe Dying Lightin luova brutaalius isolla vaihteella.