Dying Light: Enhanced Edition
Dying Light: Enhanced Edition on täysin versio zombien valtaamasta, postapokalyptiseen maailmaan sijoittuvasta avoimen maailman pelistä. Se on saatavana nyt laajimmassa muodossaan, mikä vie pelikokemuksen täysin uudelle tasolle. Ominaisuudet: - Dying Light – täysi palkintoja voittanut peli. - Dying Light: The Following – valtava laajennus, joka sisältää uuden tarinan, valtavan kartan ja muokattavan rantakirpun ajettavaksi. - Dying Light: Bozak Horde – haastava pelimuoto omalla sivutarinallaan. - Cuisine & Cargo DLC – kaksi ylimääräistä Quarantine Zonea. - Ultimate Survivor Bundle – rajoitettuja aseita ja asuja. Ota huomioon, ettei Dying Light: Hellraid sisälly Enhanced Editioniin. Jos kaipaat lisää avoimen maailman selviytymistä, tutustu Dying Light: Anniversary Editioniin, joka luotiin juhlistamaan viittä vuotta zombitoimintaa! SEASON PASS 2015 Season Pass tarjoaa käyttöösi kaikki merkittävät sisältöpaketit ensimmäisen julkaisun jälkeisen vuoden tuella, mukaan lukien sen suurimman ja kriitikkojen ylistämän laajennuksen – Dying Light: The Following. Mukana tulee myös monen pelaajan Be The Zombie -tila, The Bozak Horde, lisätehtäviä ja rajoitettuja esineitä. Ota huomioon, että tämä Season Pass ei sisällä Dying Light: Hellraidia. MASSIIVINEN 2018 DLC -SARJA: 10-IN-12 Valtava kattaus uutta sisältöä, jotka lisäsimme vuoden 2018 aikana. Uusista hahmoista ja skineistä, aseiden ja piirustusten kautta, uusiin zombi- ja ihmisvihollisiin, kahteen tyylikkääseen rantakirpun maalipintaan, lisätehtäviin ja Prison Heist -pelimuotoon.