Betomis (Xbox)
Explore dark dungeons as a valiant knight and survive using your wits and limited resources! Enter the tricky pixel art dungeons of Betomis, where you’ll need to carefully observe and explore your surroundings in order to escape! Betomis is a retro 2D action platformer where each chamber of the sprawling dungeon is a single screen of environmental puzzling. Light is limited. Weapons are scarce. But deadly hazards are aplenty, from spikes and spinning saw blades to creatures and carnivorous plants!