SubwaySim 2: Deluxe Edition
The SubwaySim 2 Deluxe Edition combines the base game SubwaySim 2 with the Hamburg Akkulok AL1 DLC, creating a complete package for all urban rail enthusiasts. Explore Berlin and Hamburg with high visual fidelity, dynamic day cycles, and authentic train handling – and experience the iconic Akkulok AL1, adding fresh challenges and a unique driving experience to the Hamburg network. Whether you enjoy relaxed city cruising, tackling demanding timetables, or mastering the special characteristics of the AL1, this bundle offers the perfect mix of variety, atmosphere, and realistic simulation. Included in the Deluxe Edition: SubwaySim 2: Drive through Berlin with faithfully recreated trains such as the HK and A3L92, and explore Hamburg with the DT5. SubwaySim 2 – Hamburg Akkulok AL1 Vehicle DLC: Take control of the distinctive AL1 and complete new assignments across the Hamburg network. Dive into two of Europe’s most impressive metro cities and enjoy a rich, highly detailed simulation experience – all in one package.