DreamWorks Gabby’s Dollhouse: Ready to Party
Inspired by DreamWorks Animation’s Gabby’s Dollhouse, fans can throw the greatest party ever with Gabby and Pandy Paws! Start in Crafting World with Mama and Baby Box, then join Kitty Fairy in the magical Fairy Tail Garden. Blast off to Caturn and groove with DJ Catnip. Whip up something tasty with Cakey in Sweet Treat Mountain, dive into Mermaid-lantis for treasure with MerCat, and race through the Playroom with Carlita. Enjoy challenges and minigames solo or with a friend in local co-op mode to find items for the party and cute outfits to customize Gabby. Learn, play, and create. Everyone’s invited!