Pawbay
Slip into the paws of a mischievous little cat and turn a cozy seaside town upside down. In Pawbay, every alley, rooftop, shop, and secret corner is full of playful ways to stir up trouble. Sneak, climb, swipe, and pounce your way through a charming world where curiosity always leads to chaos. Better yet, you can enjoy the full adventure solo or with a friend in local 2-player split-screen co-op. The town may be lovely, but that will not stop you from becoming its most unforgettable little menace. With plenty of freedom to experiment, every prank becomes its own funny story.