Sniper Ghost Warrior Contracts
Spillet er bagudkompatibelt på Xbox Series X og understøtter 2K-opløsning og 60 billeder i sekundet på denne konsol. Bliv den ultimative snigmorder i verdens mest realistiske krigsspil. Deltag i opslugende kampagner for singleplayer på tværs af store, åbne kort. Du skal tænke taktisk, snige dig omkring og være præcis, når du skyder fra lang afstand.