MindsEye
Spil som Jacob Diaz, en tidligere soldat med et mystisk neuralt implantat, som lider af hukommelsestab og flashbacks. Tag på en række farlige hemmelige missioner for at afdække hemmeligheder fra din fortid i en verden, der er fyldt med den vedvarende trussel fra kunstig intelligens, højteknologiske eksperimenter, industrispionage, politisk korruption og et ukontrolleret militær. MindsEye er en medrivende oplevelse med en utrolig og kompleks historie, imponerende omgivelser, uforlignelige kampe, futuristisk teknologi og forfølgelse i et vildt tempo.