Cronos: The New Dawn
Cronos: The New Dawn er en brutal overlevelsesgyser i tredje person, hvor du kæmper for fremtiden ved at bjærge fortiden. Brænd monstrene, før de bryder frem. Udvind de levendes sjæle. Tilpas dig eller dø. OVERLEV FREMTIDEN. BJÆRG FORTIDEN. Cronos: The New Dawn foregår fortæller en gribende historie, der går på tværs af fortid og fremtid i en grum verden, hvor østeuropæisk brutalisme møder retrofuturistisk teknologi. I fortiden er du vidne til en verden, der gennemgår The Changes kvaler, en katastrofal begivenhed, der for altid ændrede menneskeheden. I fremtidens hærgede ødemark er hvert øjeblik en kamp for at overleve mod farlige vederstyggeligheder, der sætter både dine reflekser og dine taktiske evner på prøve. Du er en Traveler, der arbejder for det gådefulde Collective og har til opgave at gennemsøge ødemarken for tidssprækker, der kan transportere dig tilbage til 1980'ernes Polen. TILPAS DIG ELLER DØ I en trøstesløs verden fyldt med endeløse farer afhænger din overlevelse af din evne til at tænke fremad og lægge strategier. Dine fjender er mareridtsvæsner, affødt af menneskehedens rester, og du må udnytte hele dit arsenal for at besejre dem. Du kan rydde en vej gennem de mennesketomme omgivelser ved at manipulere temporale anomalier, og du må søge efter ressourcer, der kan erstatte dine begrænsede forsyninger og ammunitionsdepoter. Omhyggelige forberedelser er nøglen. Når du er i kamp, kan lynsnare beslutninger være forskellen på liv og død. LAD DEM IKKE SMELTE SAMMEN De væsner, du dræber, forbliver ikke døde ret længe. Faldne fjender kan blive absorberet af andre gennem en grotesk proces kaldet Merging, så de bliver hurtigere, mere hårdføre og langt mere dødbringende. Den eneste måde at stoppe dem på er at brænde dem. Hurtigt. Hvis du ikke gør det, vil du stå over for evigt foranderlige vederstyggeligheder, der presser dine kampfærdigheder til det yderste. SJÆLEHØSTEREN Din mission er at finde nøglepersoner fra fortiden, som døde i verdens undergang. Med din mægtige Harvester kan du ekstrahere deres Essences, så de kan ledsage dig ind i fremtiden. Men tag dig i agt: Deres Essences har en dramatisk effekt på din rejse. Jo flere du bærer, desto mere hjemsøgt bliver din dragt, hvilket øger din formåen på slagmarken, men også antallet af stemmer, der hvilker i dit øre, og hallucinationerne, der flakker for dine øjne, mens du nærmer dig vanviddet.