Unknown 9: Awakening
Dyk ned i den mystiske verden i Unknown 9, og afdæk mysterier, der ligger skjult i det åbne. Du er Haroona, en Quaestor født med evnen til at besøge en mystisk dimension, der overlapper med din egen, kendt som The Fold. I sin søgen efter en magtfuld, skjult viden skal Haroona lære at mestre sin unikke forbindelse til The Fold, med hvilken hun kan bruge dens kræfter i sin egen verden. Men sådanne evner går ikke ubemærket hen, og Haroona bliver hurtigt et mål for en udbrydergruppe, der kalder sig selv for The Ascendants, der vil udnytte The Fold til at ændre menneskehedens historie. Bliv Haroona – Spil som en ung og heltemodig kvinde med evnen til at besøge og drage nytte af kræfterne fra en parallel dimension kendt som The Fold. Mestr The Fold – Udnyt din mestring af The Fold, og vælg din egen spillestil. Træd ind i dine fjender for at kontrollere dem, undvig projektiler, forsvind i al ubemærkethed, kyl Umbric-energi mod dine fjender og meget mere. En rejse gennem verden – Fra det sanddækkede Mauretanien og de farlige indiske jungler til det 19. århundredes gotiske Portugal vil du opdage et udpluk af verdens mest mystiske lokationer. Opdag universet i Unknown 9 – Unknown 9: Awakening er kernen i et væv af sammenflettede historier, der udfolder sig gennem en masse Unknown 9-produkter, hvis begivenheder og figurer udgør en meget større historie.